This place is for surplus creativity, for when I don't have time to do some actual writing and above all for the heck of it. Contents are unedited, uncensored and un-everything else, so be warned. Your absolutely reading on at you own risk.

mandag den 24. september 2007

Interviews

Så blev det mandagen inden, bogen udkommer.
Eurocon gik fint. Jeg var på lige inden Lene Kaaberbøl i et andet lokale. Besøgstallet var ikke overvældende, men ganske udmærket, og jeg fik fortalt lidt om udgivelsesprocessen.
Jeg sidder på mit forlag lige nu, mens jeg venter på at Kristlig Dagblad skal komme og interviewe os tre debutanter, der udkommer samtidig på phabel. Denne gang har intervieweren rent faktisk læst bøgerne, så det bliver ret spændende, hvordan interviewet kommer til at udforme sig.

Og så kommer jeg til at sidde i bussen hjem, mens bøgerne bliver anmeldt i Troldspejet...øv.

Ingen kommentarer: