This place is for surplus creativity, for when I don't have time to do some actual writing and above all for the heck of it. Contents are unedited, uncensored and un-everything else, so be warned. Your absolutely reading on at you own risk.

fredag den 9. november 2007

Lucifers Fængsel udkommer på lydbånd

I starten af 2008 udkommer Lucifers Fængsel på lydbånd. Det er bibliotekerne, der har købt den. Så pas godt på, når du går en tur ned langs de støvede boghylder, for det kan være, at Mikaels Stemme lige pludseligt og dundrende flænger stilheden, og så der der ingen, der kan sige: sssssh.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke :)

Da jeg var barn måtte man kun låne lydbøger hvis man var læsehandicappet eller blind. I dag er der ingen restriktioner, hvilket er skønt. Rigtig mange normale læsere låner derfor i dag lydbøger til bilen, opvasken, gåturen eller sofaen. Alene eller sammen med deres børn. Sådan skal det bare være!

Som bibliotekar har jeg aldrig sagt "schh". Men jeg har fået målt db på børnebiblioteket, som viste sig at være så højt at vi skulle have høreværn på:) Så det...

Anders Villy Ehrenreich Eriksen sagde ...

Takker. Jeg tror også bare ssssh kommentaren kommer lidt af, at jeg glæder mig rigtig meget til at høre, hvad de får ud af Mikaels Stemme...